•İnsan
Kaynakları Planlaması :Organizasyonların
sahip olduğu boş pozisyonları saptamak ve bu pozisyonlar için en uygun adayları
seçebilmek için gerekli çalışmaları yürütmek,
•Eleman
Seçme ve Yerleştirme:Boşalan
pozisyonlar için en uygun adayları araştırmak ve varolan başvurular içerisinden işe en uygun
adayı tespit edebilmek.
•Çalışanların
Eğitimi: Organizasyondaki çalışanların;eğitim ihtiyaç analizleri yoluyla eğitim
ihtiyaçlarının tespit etmek ve bu anlamda çalışanların kendilerini
yetiştirebilmeleri için olanaklar sağlamak.
•Performans
Değerlendirme Çalışmaları:çalışanların belirli dönemler içerisinde şirket
içindeki başarılarının ölçülmesini sağlamak.
•Kariyer
Yönetimi ve Yedekleme Çalışmaları:çalışanların belirli dönemler içerisinde kariyer
planlamasını oluşturmak, izlemek ve gelişimini sağlayarak yedekleme
çalışmalarını yürütmek.
•Şirket
İçi İlişkilerin Yönetimi- İletişimi Yönetme ve Çalışanların Motivasyonunu ve
Katılımını Sağlama Çalışmaları, :Firmanın hedeflerine ulaşmasını sağlayacak kültürün hayata geçirilmesi için gereken faaliyetlerin gerçekleştirilmesi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder